Marketing internetowy to odpowiedź na potrzeby i oczekiwania firm w nowoczesnym dotarciu do potencjalnych klientów. Istotą marketingu internetowego jest przede wszystkim obecność: na pierwszych stronach wyszukiwarek internetowych czyli popularne pozycjonowanie organiczne w wyszukiwarkach.Dalej jak najczęstsze dotarcie na ściany użytkowników na portalu Facebook i podobnych społecznościówek, na mapach internetowych – popularna usługa Miejsc Google, w skrzynkach pocztowych subskrybentów newsletterów (oby nie był to spam :)), w reklamach oraz bannerach- tutaj szerokie pole do popisu mają domy mediowe. Ukryta pod słowami kluczowymi w artykułach, na pierwszych miejscach wśród rankingów, katalogów, stron polecanych, wreszcie w dyskusjach, na forach, w opiniach o produktach i usługach, na blogach czy portalach społecznościowych. To jest marketing szeptany choć w okrojonym wydaniu i nie ma nic wspólnego z akcjami szeroko zakrojonymi. Jednocześnie
ilość i różnorodność przekazów, z którymi musi zmierzyć się użytkownik internetu, zmusza do stworzenia prawdziwie unikatowej oferty marketingowej, o wysokiej jakości wyróżniającej się pośród natłoku informacji i konkurencji i tu: nie tylko a może przede wszystkim ceną!

CategoryBez kategorii
© 2021 mojmielec.pl